~ MuTiArA kAtA

Jangan malu memberikan sedikit, kerana pemberian sedemikian lebih baik daripada tidak memberi sama sekali & Dan aku anak kampong tidak terlalu pandai menulis....akan tetapi apa yang baik akan ku kongsikan jua.....

Monday, January 17, 2011

MALANG NYA NASIB MU KAWAN....


Hari ni aku terpanggil nak update blog aku ni akibat gambar menu makanan tengah hari dari sorang kawan aku ni... Dalam keadaan kelaparan berlari lah ke kedai mamak nak cari makannan utk makan tengahari..selesai jer memilih makanan utk di bungkus terus ke kaunter bayaran...setelah itu bawa balik ke pejabat utk menikmati makanan tengahari sambil layan facebook...mesti beselera kan...?? Alangkah tekejut berukk nyer bila bungkusan makanan tengahari nya dibuka apa bila terdapat sejenis lauk yg x di undang...EEEE ANAK TIKUS....haram jadah punya peniaga kedai mamak yg 1 ni....
Kepada pembaca blog ini mesti kebanyakan nya biasa makan di kedai2 dan restoran ...aku nasihatkan pandai2 lah pilih kedai makan yg sesuai jgn lah main redah jek contoh nya cari lah kedai makan yg bukan di kelola oleh segolongan bangsa asing ni...dia org ni mmg x reti nak jaga kebersihan tau nak untung jek......silap2 hari bulan lebih lagi dari apa yg ada dalam gambar ni akan terhidang didalam pinggan makanan anda......UUWEEKKK......

mfab :))

No comments: