~ MuTiArA kAtA

Jangan malu memberikan sedikit, kerana pemberian sedemikian lebih baik daripada tidak memberi sama sekali & Dan aku anak kampong tidak terlalu pandai menulis....akan tetapi apa yang baik akan ku kongsikan jua.....

Tuesday, June 8, 2010

MINGGU ANAK2 CUTI SEKOLAH


Hari ni dah masuk hari yg ke 2 dari 14 hari budak2 cuti sekolah,nampak nya kat area umah aku ni pun ramai mak bapak yg mengambil kesempatan untuk turut sama bercuti...mesti jauh perjalanan dia org ni...ada yang balik ke kampong,bawa ahli keluarga makan angin ke tempat2 yg menarik dan bermacam2 lagi lah yg boleh di buat utk menghabiskan masa dengan keluarga...
Akan tetapi aku ni masih lagi belum bepeluang utk melunaskan janji aku dengan anak aku utk pergi bercuti bersama...makin hari makin sibuk pula kerja nya....makin banyak pula hal yg menghalang.........lebih2 lagi dengan keadaan pada musim cuti sekolah ni segala kos perbelanjaan meningkat semua rasa mcm membazir pula kalau aku pergi dalam waktu ini lebih2v lagi lah dengan keadaan aku masa ni kalau boleh apa2 pun nak semuanya nak berjimat......SABAR ANAK EKK...nanti kita akan bercuti ke pulau pinang y ni mmg pasti sbb yg ini umi punya FAMILY DAY dan lepas tu kita sambung 2 hari lagi utk kita2 sahaja mungkin kita akan sambung ke pulau langkawi sehari...INSYAALLAH.........

mfab :))

No comments: