~ MuTiArA kAtA

Jangan malu memberikan sedikit, kerana pemberian sedemikian lebih baik daripada tidak memberi sama sekali & Dan aku anak kampong tidak terlalu pandai menulis....akan tetapi apa yang baik akan ku kongsikan jua.....

Tuesday, June 1, 2010

AKU TELAH DI TINGGALKAN OLEH SI DIA....YG TELAH....

1 JUNE 2010 dah masuk hari ke 2 aku telah di tinggalkan.....hati yg mana x meruntun...lusa tidur ku sentiasa berbadi dan lena.. kini tidak lagi.......lena yg ku harapkan...tidur2 ayam yg ku temui....terasa sungguh kehilangan nya.....hari ini segala urusan rumah semuanya aku yg kendalikan...kosong nya dunia bila tanpanya....oohh...kenapalah aku di tinggalkan apa lah salah ku....
x mengapalah aku redha dengan apa yg telah di tentukan utk ku........harapan ku semoga berjaya dan di ketemukan apa yg sayang cari.......biarlah abg di sini sendirian...akan abg baluti luka2 kerinduan ini sendiri....harapan abg semoga sayang berbahagia di sana dengan ucapan " SELAMAT BEKURSUS......"HEHEHE

mfab :))

No comments: