~ MuTiArA kAtA

Jangan malu memberikan sedikit, kerana pemberian sedemikian lebih baik daripada tidak memberi sama sekali & Dan aku anak kampong tidak terlalu pandai menulis....akan tetapi apa yang baik akan ku kongsikan jua.....

Monday, April 4, 2011

Shaheizy Sam MEMANG AKU SOKONG DIA MENANG



* Shaheizy Sam
 Dari awei2 lagi aku memang harap kan budok ni menang.....sebab nyer lama jugek dah aku nengok budok ni bekerja keras dalam bidang lakonan ni....sejak nengok lakonan dia dalam cerita adenan sempit..lagi kuat lah aku menyokong dan meminati nya bakat nyer...dengan gayer yg ber sahaje dan gila2 ...lagi pun lakonan dia semenjok 2 menjok ni memang menyerloh lah....tahnioh...
Pelakon berbakat besar Shaheizy Sam menepati ramalam apabila dinobatkan Bintang Paling Popular di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 (ABPBH 2010) yang berlangsung, malam tadi.
Kejayaan Shaheizy itu melayakkannya membawa pulang kereta Nissan Teana 2.0L bernilai RM137,000 tajaan Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd dan set barangan kemas Rafflesia edisi terhad tajaan Rafflesia/Mandalay.

mfab :))

No comments: