~ MuTiArA kAtA

Jangan malu memberikan sedikit, kerana pemberian sedemikian lebih baik daripada tidak memberi sama sekali & Dan aku anak kampong tidak terlalu pandai menulis....akan tetapi apa yang baik akan ku kongsikan jua.....

Thursday, March 10, 2011

APA SAL LAH JADI MACAM NI HARI NI


Hari ini badan aku rasa letih sangat,langsung x pergi kerja tanpa alasan yg munasabah ,nampak aku terpaksa ambil cuti kecemasan.
Aku pun x tau lah pasal apa lah kebelakangan ini badan aku selalu letih2 dan hilang mood x tentu pasal,aku harap pekara mcm ni x lah berkekalan .
 Aku mohon ampun dan maaf lah pada saper2 yg pada hari ini akan terasa susah dengan nyer ketiadaan aku di ofis dan lain2 nya,lebih2 lagi pada my darling kerana kena drive sendiri ke ofis pada hari ni..Abg minta maaf...

mfab :))

No comments: