~ MuTiArA kAtA

Jangan malu memberikan sedikit, kerana pemberian sedemikian lebih baik daripada tidak memberi sama sekali & Dan aku anak kampong tidak terlalu pandai menulis....akan tetapi apa yang baik akan ku kongsikan jua.....

Wednesday, November 25, 2009

Latest Trip kenyir 09 ( 5 )

Antara aktiviti-aktiviti yg berjaya di rakamkan dalam perjalanan untuk sampai ke sungai terenggan..ini antara babak -babak yg di rakamkan.. di mana bot kami baru sahaja melepasi jam yg pertama utk ke sungai terenggan dari pengkalan gawi....
hamdan : nnkor pecaya x klau aku kata aku x pandai berenang.......
mat bangi : nkor x pandai berenang ke...??
hamdan : pandai lah sikit2...
mat bangi : tipu lah.....
hamdan : nkor x pecaya ke...?klau x pecaya aku boleh terjun.. tunjuk kat nnnkor...
heheehhe....
sarjan : nkor jgn kentut lak..aku tgah syok hirup udara segar ni...
mat bunga 2 : klau saya boleh tahan...saya tahan jan....klau x...i m sorry jan..
bos husni : aduii...nak buat apa lah ni...?? nak tidur ke x...klau tidur rugi..bkn senang2 nak tgok keindahan mcm ni...
mie : kalau nak tidur jer...kat serdang pun boleh boss....
mr fadir : aii...x boleh tidur ke boss...??
bos husni : mie x bagi aku tidur..dia kata "klau nak tidur..balik serdang nanti...." lagi pun x boleh tidur lg lah...perut x isis lg ni...
mr fadir : ooo...yer ke..??bagus sgt lah klau mcm tu....mai tolong saya uruskan barang2 mkn kita dulu....hehehe..
bos husni : alamakk..sya sorang jer ke ...??
mr fadir : x lah kita berdua lah.....

No comments: