~ MuTiArA kAtA

Jangan malu memberikan sedikit, kerana pemberian sedemikian lebih baik daripada tidak memberi sama sekali & Dan aku anak kampong tidak terlalu pandai menulis....akan tetapi apa yang baik akan ku kongsikan jua.....

Monday, March 7, 2011

Terhenti Lamunan

 Sedar x sedar mlm semalam my darling aku bagi tau yg kandungan dia  dah pun masuk 34 minggu yg mana senang cerita dah 8 bulan lebih..dia pun cerita lah yg mana baby dalam kandungan dia pun dah kurang sikit aktif nyer dari sebelom ni di sebabkan tubuh nyer makin membesar dan ruang rahim dah semakin sempit...."oooo...jawap aku dengan tekun sekali mendegarkan taklimat dari my darling....aku ingat kenapa lah pada mula nyer....lega rasa nyer dah di beri penjelasan /keterangan yg yg mcm tu....
Nampak gayer nyer aku ni x boleh main2 lagi lah....hehehe..kalau nak tidur mlm  pun dah kena jaga2 lah...x boleh main tidur mati jer..hhuhuhu...sebenarnyer makin hari makin kuat pulak berdebar nyer hati aku ini utk menantikan kelahiran ini..bukan takut...bukan terlalu suka atau x suka..tapi x tau nak cakap lah....
Dari segi fizikal nyer memang aku dah bersedia...maksud aku ngan barang2 keperluan utk segalanyer sudah tersedia...utk baby ke utk mak nye ke...boleh kata dah beres....andai kata dah sampai masa jek aku terus jek capai tangan my darling ngan beg2 sekali gi sepital.....heheeheh
Aku doa kan semoga semua berjalan dengan selamat....my darling ok..and my new baby pun ok...sempurna dan terbaik semoga ALLAH merahmati kami sekeluarga...amin....

mfab :))

No comments: