~ MuTiArA kAtA

Jangan malu memberikan sedikit, kerana pemberian sedemikian lebih baik daripada tidak memberi sama sekali & Dan aku anak kampong tidak terlalu pandai menulis....akan tetapi apa yang baik akan ku kongsikan jua.....

Monday, February 21, 2011

Malam Pertama Di Alam Kubur



Aku pun x tau mcm mana nak ckp dan jelaskan tentang video ni ...Tapi atas rasa wajib sesama kita utk ingat mengigati maka aku kongsi kan lah video ini....tujuan video ini aku kongsikan bukan berniat utk menakutkan saper2 dan menyebarkan cerita palsu...mmg benar kandungan video ini tidak tulin..mana ada org org yg dah mati dan jalani kisah siksaan kubur lepas tu hidup balik....akan tetapi kandungan video ini di buat berdasarkan cerita dan sumber yg jelas iaitu al-quran...
Bahawase nyer mati itu benar,alam kubur itu benar dan siksaan kubur itu benar...Aku harap dengan tertontonnyer video ini semoga aku dan korang dapat megambil iktibar dari video ini..

mfab :))

No comments: