~ MuTiArA kAtA

Jangan malu memberikan sedikit, kerana pemberian sedemikian lebih baik daripada tidak memberi sama sekali & Dan aku anak kampong tidak terlalu pandai menulis....akan tetapi apa yang baik akan ku kongsikan jua.....

Tuesday, February 9, 2010

TRIP MEMBALAS DENDAM 2010

Mamat 2 org ni member aku yg pernah ikut trip aku ke kenyir sebelom ni....jadi dari perancangan dia org ni utk tahun 2010 ni dia org ada buat trip utk ke kenyir pada cuti tahun baru cina ni....dengan jumlah skuad seramai 14 org dia org ni akan tiba di jeti jenagor pada 14/02/2010 jam 9.00am dengan 1 matlamat iaitu " operasi membalas dendam "
Ok lah bro aku doa kan korang punya team berjaya kali ni semoga hasil nya berbaloi-baloi..so....aku akan tgu hasil dari korang utk di pertontonkan...eheheeh tungguuuu.......
mfab :))

No comments: